השפעות התזונה על בריאותנו

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

כותבת המאמר: נטלי ולטר, מאמנת כושר ומומחית לדיטוקסים.

כולנו יודעים כי להתעמלות ותזונה איכותית השפעה רבה על בריאותנו, אבל עד כמה? 

לפני 14 שנה אמי חלתה ״במחלה״, ושם נפל לי האסימון גם לגבי. כל חיי סבלתי מכאבי ראש, כאבי בטן (בעיות עיכול), תשישות וחוסר אנרגיה, התעלפויות ועוד… ובנוסף – עודף משקל. בהסתכלות לאחור פשוט קיבלתי ״הארה״ והבנתי את הקשר הישיר למזונות שאנחנו אוכלים. מאותו יום התחלתי לחקור וללמוד ומאוד מהר גיליתי את התזונה הטבעית. עשיתי שינויים גדולים בתפריט התזונה שלי, מה שהביא למהפך ושיפור ענק באורח חיי.

בזמנו לקח לי כמה חודשים בודדים לשנות את אורך חיי מקצה לקצה וזה ממש לא היה קל. הייתי צריכה לקלף שנים של התעללות בגוף. בתור ילדה גדלתי על מוצרים עתירי סוכר, חטיפים והמון מאכלים מהחיי. אפילו כשכבר הסכמתי לאכול סלט הוא היה מורכב מקופסאות שימורים וכמה כפות מיונז. מה שטוב אצלי זה שכשאני מתמקדת במטרה מסויימת אני תמיד מצליחה. כשהתחלתי את השינוי התוצאות לא איחרו להגיע, כל הסימפטומים נעלמו וירדתי במשקל דרסטית. 

את המסע שלי לעבר חיים בריאים ומאוזנים התחלתי בגיל צעיר (23), והיום (37) – לאחר שנים של לימודים, והסמכות בתחום הטבעי גיליתי שיש ביכולתי גם לסייע ולכוון אחרים לשינוי זה בחייהם. במקצועי כיום אני עוזרת (מטפלת), באנשים המעוניינים ללמוד על בריאות, החלמה והתחדשות תאי הגוף באופן טבעי לפי שיטת ניקוי רעלים שדוגלת בניקוי הגוף ע״י פירות, ירקות, צמחי מרפא ועוד. השנה היה חשוב לי ליצור תוכנית דיטוקסים שמותאמת לכולם – גם לאנשים עובדים. בעולם שאנחנו חיים בו חשוב לנקות את הגוף 4 פעמים בשנה בכל עונה.

לניקוי הגוף יש 5 מטרות מרכזיות – סילוק רעלים, הפחתת חומציות, מניעת דלקות, ניקוי מערכת העיכול ושריפה של שומנים.

אציין שבדיטוקס יש מס׳ רמות ולכן אני לא מאמינה שאדם שרק מתחיל ניקוי אמור לצום, לסבול או לשתות רק מיצים במשך היום, אלא לאכול ולאכול טוב.

תזכרו שהריפוי נעשה כמכלול אחד גוף, נפש ורוח, והמיינד.

בנוסף לתחום הדיטוקסים שהוא רוב עולמי יש לי סטודיו לאימוני נשים אשר ממוקם באגורה הילס. קבוצות קטנות ואימונים אישיים.

לפרטים – מוזמנים לפנות אליי בעמוד העסקי שלי בפייסבוק.

שלכם,

נטלי

עוד מהבלוג...