השקעות נדל״ן בלוס אנג׳לס, ארה"ב – דעה

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

הרבה אנשים שוקלים להשקיע בארה"ב, והרבה מהם מהר מאוד פוזלים לאזור לוס אנג'לס. ממה עליהם להזהר, ולמה לצפות?

לוס אנג'לס היא עיר צעירה ומגוונת, מה שתמיד מעלה את הפוטנציאל הטמון הנכסי נדל”ן באיזור ביחס לארה"ב, ואכן – הרבה משקיעים נמשכים לאיזורי לוס אנג’לס והסביבה. אבל, כמו כל דבר בחיים, יש גם כמה חסרונות גדולים.

אבל נתחיל מיתרון אחד גדול ביותר כשמדובר על השקעה בלוס אנג'לס – והוא היותה עיר ענקית עם הרבה להציע. יש המון שכונות וקהילות שונות, ולכל אחת מהן יש את האווירה והמאפיינים שלה. בנוסף, כל אחת מהן היא גם קהל לקוחות שלם שניתן להתפרנס כמעט ורק מהם.

מצד שני, לוס אנג'לס יכולה להיות מאוד יקרה למגורים. יוקר המחיה כאן הוא מטורף, וזה אומר שאנשים שמרוויחים פחות מהממוצע עלולים למצוא את עצמם מתקשים כלכלית גם אם הם עובדים קשה בעבודתם. ונכון, אמנם מדובר בתרבות שאולי תרגום לנו לחשוב שהסיכויים קטנים יותר להתקל בבעיות מהסוג של “הדייר שלי לא משלם ולא מתפנה מהבית”, אבל זה לא תמיד נכון. גם כאן, צריך לדעת להשקיע בחכמה, ולראות את המטרה הסופית ואת כל הדרך לשם הרבה לפני החתימה.

אז להשקיע בלוס אנג’לס?

אין ספק שאם מדובר במציאת דייר טוב ולטווח ארוך, לוס אנג’לס תהיה מקום נהדר.

לא רק שהשקעה בלוס אנג'לס היא דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלך, לעיר יש כלכלה חזקה והיא ביתם של כמה מהאוניברסיטאות היוקרתיות במדינה.

כמה מהיתרונות הבולטים של השקעה בדירות בלוס אנג'לס יהיו שיעורי פשיעה נמוכים, בתי ספר טובים וכלכלה חזקה.

https://www.youtube.com/watch?v=Dv9FerlOGfQ&ab_channel=SDB_INVEST

ובכל זאת, השקעה בארה"ב, ובפרט בלוס אנג'לס היא לא עניין של מה בכך. כמובן שאם אתם מתכננים לרכוש בית או דירה למגורים ואתם כבר מתגוררים בארה”ב או באיזור LA זה יקנה לכם יתרון משמעותי. אך גם אם לא, ואתם מתכננים לגוון את תיק ההשקעות שלכם עם השקעה בדירה או משרד באיזור לוס אנג’לס – ההמלצה תמיד תהיה להיפגש עם אנשי מקצועי שמבינים ונושמים את תחום הנדל”ן באיזור לוס אנג’לס ויכולים ללוות אתכם החל ממציאת הנכס הנכון בעבורכם לרכישה, ועד למציאת השוכר המתאים וחתימה על חוזה שכירות ארוך טווח בעל תשואה גבוהה!

בהצלחה!

עוד מהבלוג...