חנות אופנה ראשונה לאמזון

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

ענקית הקניות אמזון מציגה תוכנית לחנות הכלבו של העתיד, שתכלול אלגוריתם המכונה "ארון קסמים" בחדר המדידות על פי מנהלת בכירה.

החברה מבצעת צעד נוסף על מנת להרחיב את עסקיה, והפעם בתחום הקניות, כאשר הכריזה בחמישי האחרון על פתיחת חנות הבגדים הראשונה שלה.

סימואינה ואסן, מנהלת בכירה באמזון אומרת: "לא היינו יכולים לעשות דבר בקמעונאות הפיזית, לולא היינו מרגישים שאנו מסוגלים לשפר משמעותית את חוויית הצרכן". 

החנות הטכנולוגית, שתיקרא "Amazon Style", תפתח באזור לוס אנג'לס. שטח הקטן יהיה קטן יחסית ויעמוד על 2,787 מ"ר. על מנת לבחור בגדים, יוצבו על מדפי החנות פריטים לדוגמה יחד עם ברקוד, אותו יסרקו הקונים באפליקציית אמזון כדי לבחור צבע ומידה.

כדי למדוד את הבגדים, יעמדו הקונים בתור וירטואלי לחדר ההלבשה ותורם להיכנס יגיע כאשר הפריטים שבחרו יהיו מוכנים.

בפנים, חדר ההלבשה יהיה "מרחב אישי שבו תוכל להמשיך לקנות בחנות ללא צורך לצאת מהחדר", אמרה ואסן.

ואסן אומרת שהלקוחות יוכלו ולהזמין פריטים נוספים אל חדר המדידה באמצעות מסך מגע, וצוות החנות יספק אותם דרך ארון דו-צדדי מאובטח – "זהו כמו ארון קסמים עם מבחר שנראה אינסופי".

אישה עם שקיות של קניות
לקוחה פוטנציאלית – רק בלי שקיות

אמזון תעקוב אחר הפריטים אותם סורקים הלקוחות וכך מסכי המגע יוכלו להציע בגדים בהתאמה אישית לכל לקוח. לדברי אמזון, הלקוחות יוכלו לבקש מעובדי החנות שלא להשתמש באפשרות זו.

אמזון, שכבר עברה את וולמארט כשיאנית מכירת הביגוד הקמעונאי, כבר חשפה בעבר מספר טכנולוגיות שעוזרות ללקוחות בבחירת ביגוד.

למרות זאת, עדיין נותר לאמזון מקום להתרחב ולהתחרות בענקיות נוספות כמו נורדסטורם ומייסי'ז.

ואסן אומרת שמטרת החנות החדשה היא למשוך מגוון רחב של קונים עם מאות מותגים, אך היא סירבה לתת דוגמאות.

לחנות יש מאות שותפות עסקיות, ובלי האופציה לסיים את הקנייה ללא מעבר בקופה, כמו בכמה חנויות אחרות של אמזון, לדברי ואסן.  ואולם, על ידי שימוש במערכת הביומטרית הידועה בשם Amazon One, קונים יוכלו לשלם על ידי סריקת כף היד שלהם.

עוד מהבלוג...