טיולים באזור לוס אנג'לס

שתפו את הפוסט

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

כשנמצאים בלוס אנג'לס חייבים רכב צמוד, ואם השכרתם אחד אז יש לכם הזדמנות לעשות כמה טיולים גם מחוץ לעיר. הנה הצעה לשלושה טיולים מחוץ לעיר לוס אנג'לס, טעימה קטנה ממה שיש לקליפורניה להציע: אגמים, הרים, עיירות וחופים נפלאים.

לוס אנג'לס יושבת על שטח עצום, היא העיר הגדולה ביותר במערב ארה"ב והשנייה בגודלה בכל ארה"ב אחרי ניו יורק. היא מורכבת מכ-80 מחוזות ושכונות. מחוזות ושכונות אלו מחוברים ברשת של כבישים מהירים אך התחבורה הציבורית אינה יעילה ואינה מגיעה לכל אזור בעיר ולכן צורך ברכב שכור, גם אם מדובר בחופשה קצרה. כפי שבניו יורק יש עדיפות ברורה לשימוש בתחבורה ציבורית – כאן העדיפות היא לרכב, בוודאי אם יוצאים לטיולים מחוץ לעיר.

הנה שלושה טיולים קצרים מחוץ לעיר שיתנו לכם לראות מה שקורה במחוץ לעיר הגדולה. טיולים אלו ניתנים לשילוב במהלך חופשה בתוך העיר, וניתן גם להמשיך מנקודות אלו למקומות נוספים בקליפורניה.

חופי מליבו

פחות מ-30 ק"מ מסנטה מוניקה וקצת יותר מ-50 ק"מ מדאון טאון לוס אנג'לס, תמצאו העיירה מליבו, שבה מתגוררים מפורסמים רבים. כאשר מגיעים למליבו, לא באים לראות את אותם הבתים של המפורסמים, אלא באים לראות את הדרך היפה המובילה לעיירה. הדרך, הנחשבת לחלק מכביש 1, עוברת בין קו החוף מצד אחד לבין הרי סנטה מוניקה מהצד השני. הדרך הזו נחשבת לאחד המקומות היפים בעולם, במיוחד החלק שבין לוס אנג'לס למליבו. בעיירה תמצאו 13 חופים, כל אחד בסגנון אחר מהשני. כאשר מבקרים בחופי מליבו, מומלץ לבקר בווילת גטי, המוקפת בגנים, בריכות ופסלים וגם מכילה אוסף של עתיקות מיוון ורומא. את הווילה בנה איל הנפט פול גטי. בנוסף לכל אלו, מתקיימים בווילה בעבים קונצרטים ומופעים וקיימת שם גם מסעדה עם אוכל בסגנון ים תיכוני. הכניסה ללא תשלום אך יש צורך להזמין כרטיס מראש לשעה ספציפית. ניתן לעשות זאת דרך אתר האינטרנט.

ההגעה למליבו היא דרך כביש 1 – Pacific Coast Highway.

העיירה אוחאי

במרחק של כ-150 ק"מ מצפון לוס אנג'לס נמצאת העיירה אוחאי. העיירה נמצאת בעמק ירוק ומוקפת בהרים, וניתן למצוא בה מלונות בוטיק, מכוני ספא ועוד, וללא ספק ניתן להעביר בה סוף שבוע רומנטי. בימי ראשון מתקיים בעיירה שוק איכרים ובחודשי הקיץ נערך פסטיבל מוזיקה קלאסית. אחרי שנהנתם בעיירה תוכלו לצאת לטייל ולצפות בציפורים באגם קסיטס הנמצא מדרום לעיירה או שתוכלו ללכת לטיול בפארק לוס פאדרס הסמוך.

ההגעה היא דרך כביש 101 ממנו יוצאים ביציאה 70B לכביש 33.

האגמים ביג בר ארוהאד

במרחק של כ-130 ממזרח ללוס אנג'לס, בלב שמורת סן ברנינדו תוכלו למצוא שני אגמים יפיפיים – ביג בר וארוהד. האגמים מזכירם את שוויץ – המים הכחולים והעיירות הקטנות יגרמו לכם לחשוב שאתם שם. הנוף בכביש המוביל לאגמים יפיפה גם הוא, והכביש נקרא "דרך קצה העולם" בעקבות הנופים המיוחדים הנראים בו. האזור הוא מאוד פופולרי לחופשות סוף שבוע קצרות, ותוכלו למצוא בו מלונות, מכוני ספא, מסעדה עם נוף מהמם לאגם ארוהד ויורי שייט ודייג. אם אתם אוהבים הליכות תוכלו למצוא מספר מסלולים באזור, שחל'ם גם מקיפים את האגמים. תוכלו למצוא כאן גם מקומות לשופינג הכוללים חנויות אאוטלט ובוטיקים. בחודשי הקיץ ישנם קונצרטים בחינם באזור. בחורף תוכלו לנסוע לאתרי הסקי סנואו ואלי ורים נורדיק הנמצאים כחצי שעה נסיעה באגם ארוהד.

ההגעה היא דרך כביש 210 מלוס אנג'לס לכיוון מזרח עד ליציאה 76 שם יורדים לכביש 18 העובר בהרים, וממשיכים לנסוע כ-30 ק"מ עד לאגם ארוהד. כדאי להגיע לאגם ביג בר המשיכו לנסוע על כביש 18 לכיוון מזרח כ-30 ק"מ נוספים.

יש לכם המלצה נוספת לטיול שעשיתם? שלחו לנו אותו בטופס יצירת הקשר או בדף הפייסבוק שלנו. הטיולים הטובים והמעניינים יוספו לפוסט זה לטובת הקהילה. תודה על שיתוף הפעולה!

עוד מהבלוג...